Із 23 лютого набув чинності Порядок розгляду контролюючими органами скарг на вимоги про сплату недоїмки із сплати єдиного внеску та на рішення про нарахування пені й накладення штрафу. Як зазначила начальник відділу погашення боргу Наталя Зелінська, Порядком визначено, що адміністративному оскарженню не підлягають: зобов’язання зі сплати єдиного внеску, самостійно визначені платником податку у звіті про суми нарахованої зарплати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб; вимоги про сплату боргу (недоїмки) з єдиного внеску чи рішення про нарахування пені та накладення штрафів, які оскаржувалися та були розглянуті, а також оскаржені платником у судовому порядку.
Строк, установлений для подання скарги (первинної або вторинної), не вважається порушенням, якщо до його закінчення, скаргу та інші документи до неї, передано на пошту.
Датою передачі скарги на пошту є дата отримання поштовим відділенням від платника єдиного податку поштового відправлення із скаргою, яка зазначена на конверті або у повідомленні про вручення поштового відправлення.
Детальніші консультації щодо даного питання можна отримати у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46- 10, 43-46-46, повідомили у
відділі організації роботи Тернопільської ОДПІ.