Державною фіскальною службою запроваджено новий електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису», який запрацював у штатному режимі з 1 вересня 2016 року.
Цей сервіс надасть фізичним особам можливість в режимі он-лайн отримати відомості про свої доходи. Вказаний сервіс особливо буде в нагоді державним службовцям під час подання ними декларацій, у тому числі в системі електронного декларування.
Відтак для отримання відомостей про свої доходи необхідно: 1) мати електронний цифровий підпис; 2) сформувати запит за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС» .
Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
Звертаємо увагу, що фізична особа-платник податків відповідно до норм Закону України «Про захист персональних даних» може сформувати запит на отримання інформації виключно про себе, інформація щодо третіх осіб у відповідь на такий запит не надається. Про це повідомили у в ідділ і організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.