З 1 липня повноцінно запрацює електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризикових податкових накладних. Про це інформували в Тернопільській ОДПІ.
Критерії оцінки ступеня ризиків затверджено наказом Мінфіну України від 13.06.2017 №567. В інспекції зазначили, що платник податку, у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чи розрахунку коригування в Реєстрі, має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301.
Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді, завірена електронними цифровими підписами відповідальних осіб.
Електронні формати Таблиці розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.
Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації), повідомили у відділі організації роботи Тернопільської ОДПІ.