У 2017 році ремонтні роботи на автошляху національного значення Н-02 Служба автомобільних доріг у Тернопільській області здійснюватиме у першу чергу. Наразі дорожники очікують доведення фінансових планів та займаються зимовим утриманням мережі автошляхів Тернопільщини.
У 2016 році вже було виділено кошти на ремонт траси Львів-Тернопіль. Тоді підрядна організація поремонтувала 8,8 кілометрів покриття. Про це повідомили у прес-службі САД в Тернопільській області.
«Роботи були проведені від кордону Тернопільської та Львівської областей – у напрямку Тернополя. На жаль, погодні умови не дали можливості закінчити заплановані 10 кілометрів. Ми зробили 8,8 кілометрів. На ділянку було витрачено 56 мільйонів гривень, – розповів начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик. – Державне агентство автомобільних доріг України, як це не прикро, кошти на капітальний ремонт не виділяє, лише на поточний і середній ремонт. Цей вид ремонту прирівнюється до капітального, адже відбувається повна заміна верхнього шару покриття».
Тернопільським дорожникам надходить чимало скарг від водіїв щодо дороги у селі Озерна. Окремими особами поширюється інформація про те, що її капітально ремонтували у 2016 році.
«На дорозі Львів-Тернопіль є проблемні ділянки. У тому числі, 600-700 метрів у селі Озерна. Але, на жаль, повноцінного ремонту там ніколи не робилося. Дорога будувалася у 70-их роках. У ті часи завдання стояло передовсім «здати кілометри», а яка там конструкція була – важко уявити. Також вона не була розрахована на сучасне транспортне навантаження. Постійно утворюють колії та напливи перевантажні великогабаритні транспортні засоби. За 2014-2015 роки на утримання ділянки в Озерній виділялися близько 10-15 тисяч гривень. Але там дорога повністю втратила свою несучу здатність. Щоб привести всю мережу доріг Тернопільщини (а це – понад чотири тисячі кілометрів) у експлуатаційний стан, потрібно майже 1800000000 гривень. Нам з цієї суми навіть 10 відсотків не виділяють. У зв’язку з цим, практикуємо спрямування того фінансування, яке маємо, передовсім, на небезпечні ділянки. У 2017 році ми обрали в якості пріоритету ремонт Н-02», – наголосив Богдан Юлик.