Сервіс «Пульс» – гарант захищеності платників податків

Сервіс «Пульс» – гарант захищеності платників податків

Головне управління ДФС у Тернопільській області нагадує, що у Державній фіскальній службі України діє унікальний сервіс «Пульс».

Інтерактивний сервіс «Пульс» – це  двосторонній зв’язок із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти  правопорушенням  з боку працівників фіскальної служби. За номером цілодобової гарячої телефонної  лінії  (044) 284-00-07 платники мають можливість повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкових інспекцій та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у процесі адміністрування податків або під час митного оформлення.

У разі звернення на сервіс варто вказати своє прізвище, ім’я, по батькові (або посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми, яка виникла.

В режимі зворотнього зв’язку працівник сервісу повідомляє клієнта про результати розгляду інформації протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути продовжено  до 15 днів, повідомили у відділі комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *