За підсумками 2015 року обсяг інвестицій в рекламу лікарських засобів на телебаченні збільшився на 4,5% в порівнянні з 2014 роком і досяг 7,2 млрд гривень за прайсами, а реально склав – 950 млн гривень без податків. Про це йдеться в звіті про витрати на ТБ рекламу ліків в Україні, опублікованому газетою “Аптека.ua”. Згідно зі звітом, рівень контакту з глядачем (EqGRP) підвищився на 7,3%, а кількість вp=
Як зазначається, динаміка цих показників сповільнилася в порівнянні з попередніми періодами. За підсумками 2015 року відзначена медіадефляція на рівні – 2,6%.
“При рекламуванні лікарських засобів фармкомпанії основну увагу фокусують на національних (“Інтер”,“Перший національний”,“Студія “1 + 1”) і мультирегіональних телеканалах”, – йдеться в дослідженні.
За підсумками 2015 року, частка даних типів каналів становить 43,3 і 45,9% відповідно. Питома вага регіональних каналів в загальній структурі склав 10,8%.
Українські виробники демонструють випереджальну динаміку приросту інвестицій в рекламу на ТБ у порівнянні з зарубіжними гравцями, що дозволило українським фармацевтичним компаніям значно збільшити свою частку в загальному обсязі інвестицій в ТБ-рекламу лікарських засобів. Так, за підсумками 2015 року їхня питома вага склала 42,9%.