Квитки на суму 18 078 689 гривень, за даними програми ПРОфутбол на каналі 2+2, пройшли повз офіційні податкові звіти УФІ – комерційного партнера ФФУ. Про це свідчать дані, що потрапили до програми ПРОфутбол, з бухгалтерії УФІ з 2012 по 2015 роки по 19-ти матчах національної збірної і двох фіналах Кубка України, які організовувалися ФФУ. У той час УФІ очолював нинішній віце-президент ФФУ Олег Шкрьоба.
На кожному матчі є різниця між кількістю присутніх уболівальників і тим, скільки уболівальників було вказано в звітах державним фіскальним органам.
Так, наприклад, на матчі Україна – Франція кількість “неврахованих” квитків склала 59 202. У коментарі журналістам ПРОфутболу Олег Шкрьоба не зміг пояснити різницю між кількістю уболівальників, що були присутніми на матчі, і цифрою проданих квитків, заявленою в звітах податковим органам.
«Люди були на стадіоні, а квитки за документами не були продані. Це свідчить про те, що ці квитки були продані, але через якісь темні схеми. Тобто існує чорний ринок квитків… Половина місць продається офіційно через касу, а половина – через іншу касу. Це може свідчити про те, що дія ціла організація…
Таку кількість квитків не винесеш на базар і не продаси. Це – система, в якій є люди, які знають куди збути, у яких є свої клієнти.
Але зрозуміло, що чорну бухгалтерію ніхто не дасть оприлюднити. А кошти, дійсно, величезні. Суспільство навіть не здогадується, що там такі кошти. Можна сміливо порівняти зі статками депутатів», – розповів в ефірі ПРОфутболу юрист Незалежного бюро розслідувань Олександр Швець.