У тернопільських тролейбусах впроваджують проїзні квитки тривалого користування

У тернопільських тролейбусах впроваджують проїзні квитки тривалого користування

У тернопільських тролейбусах, разом і з звичайними одноразовими проїзними квитками, з грудня запровад ять проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карток. Їх буде два види і чотири тарифних плани. Причому , кожен із них дозволятиме пасажиру економити на проїзді від 7,5 відсотків і більше.

«Оскільки місячні проїзні квитки нині не мають популярності і вже пережили себе, КП «Тернопільелектротранс» пропонує пасажирам проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карток, схожих на банківські. Вартість самого носія становитиме 15 ггривень . Також пасажир оплачує номінальну вартість вибраного тарифного пакета. Картки будуть запрограмовані на два види проїзних квитків – громадський і пільговий (студентський та учнівський). У кожному з них будуть чотири тарифні пакети: «Економ» (включає 43 їздки), «Стандарт» (65), «Преміум» (99), «Безліміт» (необмежена кількість їздок). Система розроблена таким чином, що, з алежно від обраного пакета, пасажир економить на проїзді від 7,5 відсотків і більше. С трок дії проїзних квитків обмежується 90 днями, після чого картка підлягає обнул е нню», – розповів начальник сервісного відділу обслуговування КП «Тернопільелектротранс»   Тетяна Фурман.

К артки будуть неперсоніфіковані, тому їх можна передавати як членам сім’ї, так і працівникам підприємств та організацій, а також знайомим. Більше того, під час однієї їздки таким квитком можуть скористатися кілька чоловік, відповідно з картки буде знято певну кількість їздок (окрім пакета «Безліміт», який дійсний 30 днів та в якому обмежене повторне зняття їздок протягом певного часу в тому ж транспортному засобі).

Кожен пасажир може на власний розсуд вибрати той чи інший тип проїзних квитків. До прикладу, проїзний «Економ», кажуть у КП «ТЕТ», зручний для тих осіб, які їздять зазвичай на роботу і з роботи. Картка типу «Стандарт» зручна для людей, які активно пересуваються по місту не лише під час робочого дня, а й після роботи. Картка «Преміум» підійде для активних людей, які багато їздять громадським транспортом протягом усього тижня, в тому числі на вихідні. А пакет «Безліміт» зручний для організацій, чиї працівники кілька разів на день переміщаються з однієї частини Тернополя – в іншу. Особливо популярними нові картки мають стати для тих студентів, які навчаються у вузах, корпуси яких розкидані по всьому місту.

Придбати картки, а також поповнити їх можна буде у 31 пункті продажу по всьому Тернополю. Згодом їх планують збільшити до 80 у напрямках покриття тролейбусних маршрутів.

На проїзній картці буде QR-код, який міститиме посилання на офіційний сайт КП «Тернопільелектротранс», де розміщено інформацію про проїзні квитки тривалого користування (тарифні пакети, правила користування тощо) та пункти їх продажу.

Подібне нововведення буде вигідне як тролейбусникам, так і пасажирам. Перші, отримавши одразу «живі» гроші, зможуть по-іншому планувати господарську діяльність (оперативно вкладати кошти у ремонт та закупівлю транспортних засобів тощо). Інші – отримають економію у вигляді бонусних по їздок.

П раво на проїзд за такою карткою дасть не лише її наявність. Підтвердженням права на проїзд є разовий квиток, видрукуваний за допомогою валідатора з інформацією про факт зняття їздки з картки, а також маршрут тролейбуса, тип проїзного квитка, кількість невикористаних їздок. У випадку відсутності разового квитка проїзд вважається неоплаченим. При цьому, якщо пасажир користуватиметься пільговим типом проїзного квитка, при собі обов’язково повинен мати учнівський чи студентський квиток .

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *