За підтримки Тернопільської обласної державної адміністрації та в рамках національної програми «Бізнес.Місто.Бренд» 17 лютого у Тернополі відбудеться дискусійна панель у на тему: «Область як бренд». Ініціатор проведення заходу – міжнародний діловий журнал «Community».
До участі запрошують представників середнього та малого бізнесу зі сфер ІТ технологій, енергетики, легкої та харчової промисловості, торгівлі, медіа, фінансових та юридичних послуг, аграрного сектору та інших.
У рамках заходу відбудеться: презентація кейсу про успішний досвід стратегічних сесій з пошуку сенсу міст (Біла Церква, Хмельницький, Шостка, Черкаси); обговорення взаємодії бізнесу та владних структур області (брендинг бізнесу); підготовка до проведення стратегічної сесії «Бізнес.Область.Бренд».
Захід відбудеится 17 лютого, о 12.00-14.00 годині, у приміщенні ТОДА.
Модератор – Тетяна Люлька, шеф-редактор журналу Community.
Обов’язкова реєстрація: за тел. 063 301 39 24 або за адресою: a.babak@community.com.ua