Протягом січня-лютого цього року Центри обслуговування платників при об’єднаних державних інспекціях і їх відділеннях відвідали 89711 платників податків, яким надано 14703 адміністративні послуги.
Найактивніше зверталися у Центр обслуговування платників при Тернопільській ОДПІ, фахівці якого надали 42,5 відсотків від загальної кількості адмінпослуг.
У структурі наданих адміністративних послуг найбільшу питому вагу займає послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, яка була надана понад 6,7 тисяч фізичним особам або майже 46 відсотків.
Також значну кількість послуг надано з реєстрації книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 2055 (14 відсотків), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1546 (10,5 відсотків), реєстрації платників єдиного податку – 1141 (7,7 відсотків), реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1024 (7 відсотків).
У залі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ виділене окреме місце з надання електронного сервісу «Інспектор-онлайн». У вівторок та четвер проводяться сеанси скайп-зв’язку з платниками податків з надання консультацій. Такою послугою у січні-лютому скористалися 30 платників податків. Про це повідомили у відділі організації роботи
Головного управління ДФС у Тернопільській області.