Згідно з п. 2 ст. 14 Закону України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон №265), центри сервісного обслуговування зобов’язані при виході з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів. Про це повідомляють у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.
Відзначимо, якщо термін неподання звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій по дротових або бездротових каналах зв’язку не перевищує 7 робочих днів та при цьому наявні відповідні документи, які підтверджують факт пошкодження телекомунікаційної мережі, відключення електроенергії чи ремонт модему, то відповідальність за неподання такої звітності до суб’єкта господарювання не застосовується.
При цьому суб’єкти господарювання мають право вимагати від центрів сервісного обслуговування, енергопостачальних компаній та операторів зв’язку дотримання норм чинного законодавства щодо термінів усунення причин, які призводять до неподання контрольно–звітної інформації по РРО до Державної фіскальної служби України.
Нагадаємо, що з 1 січня 2016 до суб’єктів господарювання, які створюють контрольну стрічку виключно в друкованому вигляді та не забезпечують подання до органів ДФС звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО по дротових або бездротових каналах зв’язку, за рішенням відповідних органів ДФС, застосовується фінансова санкція у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п. 9 ст. 17 Закону №265).