Як реєструються неприбуткові організації у новому реєстрі?

Як реєструються неприбуткові організації у новому реєстрі?

Тернопільська ОДПІ повідомляє, що затверджено Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій,  включення до Реєстру та виключення з нього. Фахівці відділу адміністрування податку на прибуток інформували, що до 17 вересня податкова інспекція надішле неприбутковим організаціям, включеним до Реєстру станом на 13.08.15р. (день набрання чинності Закону від 17.07.15 р. № 652-VІІІ) (крім неприбуткових організацій, установчі документи яких оприлюднено на порталі електронних сервісів та які відповідають вимогам п. 133.4 Податкового кодексу) письмові запити про надання у місячний строк відповіді про відповідність неприбуткової організації вимогам   п. 133.4 Податкового кодексу та завірені керівництвом організації копії установчих документів.   Для житлово-будівельних кооперативів необхідно, також надати засвідчені копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку кооперативом.

У місячний строк із дня отримання відповіді на запит та зазначених документів податкова інспекція: включає організацію до нового Реєстру – у разі відповідності її установчих документів вимогам п. 133.4 ПК, а для ЖБК – також за наявності засвідчених ними копії документів ЖБК; надсилає повідомлення з відмовою – у разі невідповідності установчих документів організації вимогам п. 133.4 ПК, а для ЖБК – також за відсутності копії документів ЖБК.  У відділі зазначили, що такі організації не можуть бути виключені з Реєстру до 01.01.17 р. До цієї дати вони зобов’язані привести свої установчі документи у відповідність до вимог Податкового кодексу та подати   до податкової інспекції копії документів із метою включення до нового Реєстру. Організації, які не виконають дану вимогу, після 01.01.17 р. будуть виключені з реєстру шляхом скасування присвоєної   їм ознаки неприбутковості.

Постанова Кабінету Міністрів України від 13.07.16 р. № 440 набула чинності з 16 липня 2016 року (опубліковано – «Урядовий кур’єр» від 16.07.16 р. № 132).

Детальніші консультації – у Центрі обслуговування громадян. Телефон для довідок: 43-46-10. Про це повідомили у відділі організації роботи Тернопільської ОДПІ.





Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *