Які автошляхи Тернопільщини планують капітально відремонтувати ?

Які автошляхи Тернопільщини планують капітально відремонтувати ?

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області розробила два масштабних інвестиційних проекти реконструкції найбільш навантажених трас та автошляхів до місць паломництва.

На розгляді Міжвідомчої комісії з питань державних інвестицій перебувають проекти реконструкції доріг М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка, М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече, Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль, Т-09-03 Галич-Городок, Т-20-06 Городище-Зарваниця-Бучач, Р-26 Острог-Кременець-Почаїв-Радивилів, Р-32 Кременець-Біла Церква-Ржищів, Р-43 (М-19)-Ланівці – (Р-32). Про це повідомили у Службі автомобільних доріг в Тернопільській області.

«Із 2010 року капітальні видатки на автомобільні дороги практично на проводилися, лише виділялися субвенції з державного бюджету, -розповів начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик. – У тім, це капля в морі, у порівнянні з тими коштами, які необхідно залучати на дороги. Міжремонтних термінів ніхто не дотримувався у зв’язку з відсутністю належного фінансування в попередні роки. В окремих випадках у нас капітальний ремонт по 33-35 років не проводився взагалі. Можна замінити верхній та нижній шар покриття, та поки не переробимо основу дороги – стояти вона не буде. Керівництво держави розуміє, економіка нерозривно пов’язана з інфраструктурою, тому в процесі нарощення фінансових потужностей необхідно відбудувати дороги ».

Загалом, Служба пропонує залучити капітальні видатки  держбюджету на реконструкцію 15 ділянок вищезгаданих доріг у межах Тернопільській області. Для цього дорожники розробили два інвестиційні проекти.

У перший включено ремонт автошляхів до Почаївської Лаври, Зарваниці та Києва (через Ланівці).

У другий, який спільно втілюватиметься Службами автомобільних доріг у Тернопільській, Львівській та Івано-Франківській областях, -міжнародного коридору Е-50 на території трьох західних областей. У межах Тернопільщини буде проведена реконструкція автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка по всій протяжності з заходу на схід, та проходитиме через міста Бережани, Козову, обхід Тернополя та Підволочиськ.

Виділити кошти на масштабний ремонт дозволяє видана у 2015 році Кабінетом Міністрів України постанова №571 «Деякі питання управління державними інвестиціями». Згідно з документом, Міжвідомча комісія, куди входять представники ледь не усіх міністерств, народні депутати та експерти, щороку напередодні формування державного бюджету визначає, яку частку державних грошей можна інвестувати у суспільно важливі проекти.

«Процедурно це так виглядає так: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області, як безпосередній виконавець , формує інвестиційний проект, попередньо погоджуючи необхідність розроблення з головним розпорядником бюджетних коштів « Укравтодором ». Після цього подає на розгляд « Укравтодору » для проведення державної інвестиційної експертизи, а в подальшому у випадку одержання позитивного висновку – в Міністерство економічного розвитку і торгівлі, де проводиться процедура приймання державних інвестиційних проектів для участі у відборі Міжвідомчою комісією. У випадку доцільності залучення на їх реалізацію саме коштів державних капітальних вкладень інвестпроект подається на Міжвідомчу комісію з питань державних інвестицій. Вона засідає зазвичай один раз на рік напередодні формування бюджету», – пояснив Богдан Юлик.

Перший інвестпроект, який включає капітальний ремонт дороги з Тернополя до Києва, Зарваницького Марійського духовного центру та Почаївської лаври, вже отримав схвалення « Укравтодору » , отримано і перші висновки Мінекономрозвитку.

«Тернопільщина надзвичайно багата на християнські святині. На території нашої області знаходиться друга за величиною лавра в Україні та Марійський духовний центр. До них щороку з’їжджаються кілька мільйонів людей. Завдання Служби – забезпечити для громадян можливість безпечно та комфортно доїхати до храмів. Що ж до ремонту дороги на Київ, то , їдучи автошляхами Р-32 і Р-43 водії ,«економлять» майже 60 к ілометрів . А це – час та паливо», – додає Богдан Юлик.

У напрямку Зарваниці , в рамках інвестиційного проекту , передбачено реконструкцію ділянок доріг загальною протяжністю орієнтовно 56,22 км (необхідно інвестувати 990 675,00 тис грн.).

У напрямку Почаєва – 13,51 км дороги (необхідно інвестувати 405 300,00 тис грн).

У напрямку Києва – 15 км дороги (необхідно інвестувати 299000, 00 тис. грн.)

Другий інвестпроект – повна реконструкція дороги М-12. Вона повністю пересікає Тернопільську область і з Заходу на Схід. Це також міжнародний коридор Е-50. На ньому значна інтенсивність руху, тому є критична необхідність довести його до І категорії. Наразі траса майже по всій протяжності ІІ, а подекуди навіть ІІІ категорії. Це – спільний інвестиційний проект Тернопільської ,Львівської та Івано-Франківської областей, відповідальним виконавцем якого обрано Службу автомобільних доріг у Тернопільській області. Найближчим часом його розглядатиме « Укравтодор » .

На території Тернопільщини, у рамках інвестпроекту , проведуть реконструкцію 106,43 км дороги. Прогнозована вартість робіт -3193607,605 тис грн.

Згідно з визначеною процедурою, відібрані Міжвідмочою комісією інвестиційні проекти, подані у 2017 році , почнуть реалізовувати і з 2018 року. Орієнтовний термін виконання робіт – три роки. У тім, дата дедлайну стане відома у процесі реалізації.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *