За минулу добу “банківські працівники” надурили трьох “клієнтів”

За минулу добу “банківські працівники” надурили трьох “клієнтів”

Мабуть перестануть краяни віддавати власні кошти аферистам лише тоді, коли хоча б раз та потраплять на гачок пройдисвітів. Бо ж ані застереження в пресі, ані листівки-застереження на зупинках та над банкоматами і айбоксами люди просто не бачуть. А до поліції звертаються за допомогою вже в ролі жертви.

Трьох мешканців області обманули мобільні аферисти за минулу добу, інформують у СК ГУНП в Тернопільській області.

До 56-річної тернополянки псевдо фінансист зателефонував близько обіду, розповів вже добре відому банку про спробу зняти гроші з рахунку. Запевнив власницю картки, що слід негайно міняти паролі. Попрохав назвати номер картки з CW-кодом, а згодом коли на мобільний жертви прийшло смс-повідомлення, дізнався решту захисних даних. З картки шахрай викрав понад 2 тисячі гривень, а потерпіла ще й подякувала тому за допомогу.

У такий же спосіб пройдисвіт обманув ще одну мешканку обласного центру. Жінка допомогла зняти з власного рахунку 5 тисяч гривень.

Втратила майже 8 тисяч гривень заощаджень і мешканка села Білокриниця Підгаєцького району. Схему шахрай використав стару, швидко дізнався необхідні дані, а вже через годину після дзвінка псевдопрацівника прийшло смс про зняття 7900 гривень з рахунку.

Краяни, не будьте такими довірливими до незнайомців! У телефонному режимі працівники банку ніколи не міняють паролі, не продовжують строки дії карток!

Не виконуйте жодних вказівок невідомих щодо будь-яких фінансових операцій!

Якщо вам дзвонять нібито з банку і просять назвати особисті дані – це привід насторожитися. Якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно вам дзвонить справжній співробітник – запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не телефоном.

Шахраї також часто пояснюють, що «додаткова ідентифікація» нібито потрібна для підтвердження переказу з  рахунку, з депозиту, з «колективного рахунку», «щоб гроші зачислили без проблем», що переклад не може бути зарахований на порожній рахунок тощо. Насправді ці пояснення не мають відношення до реальності.

І головне – банківські працівники не мають права запитувати у вас пін-код. Тому подібні питання мають одразу насторожити. Краще покласти слухавку та зателефонувати до банку самостійно! Будьте обачними та розсудливими!

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *