У підприємницькому середовищі, особливо серед тих підприємців, які здійснюють торгівельну діяльність, поширені випадки (якщо не завжди), коли зарплата найманим працівникам виплачується готівкою з отриманої виручки. Таким чином, роботодавець не іде до банківської установи з документами на отримання коштів для виплати зарплати й не здійснює одночасне перерахування необхідних зарплатних утримань. Як діяти у цьому випадку?
За інформацією, наданою в управлінні податків і зборів з фізичних осіб Тернопільської ОДПІ, утриманий із зарплати працівників (або будь-якої іншої виплати доходів фізособам) податок на доходи та військовий збір у такому разі необхідно перерахувати до бюджету протягом банківського дня, наступного за днем її виплати. А нарахований єдиний внесок слід перерахувати у день виплати таких доходів.
В управлінні також застерігають від спокуси окремими суб’єктами господарювання виплачувати зарплату по двох відомостях, або «в конвертах». Це тягне не тільки на штрафні санкції, а й на кримінальну відповідальність.