Із 28 жовтня 2015 року набрала чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення).
Отже тернополяни чи жителі Тернопільського району можуть викласти свої звернення до Тернопільської об’єднаної ДПІ через:
– засоби телефонного зв’язку контакт-центру ІДД ДФС за телефонним номером: (044) 284-00-07;
– використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку publicinfo1918@ukr.net ;
– поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до податкової інспекції за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька, 1;
– особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів податкової інспекції.
Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії чи фото копії.
Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Відділ комунікацій Тернопільської об’єднаної ДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області.