Жителька Тернопільщини продавала на Інтернет-сайті дитячі речі й не думала, що втратить власні кошти. Але замість покупця натрапила на чергового шахрая.
Невідомий продавець зателефонував до жінки й захотів придбати крам. Жінку мало б насторожити, що він не цікавиться ані станом речей, ані розміром, а одразу просить номер банківської карти. Однак, вона без будь-яких сумнівів продиктувала дані.
Через декілька хвилин пролунав новий дзвінок. Абонент представився працівником банку й заявив, що на картку надійшли надходження, проте через збій системи гроші неможливо зняти з картки. Попросив підійти до банкомату для здійснення деяких операцій. Довірлива мешканка райцентру так і зробила.
За підказками шахрая, замість отримати, потерпіла перевела власні гроші на чужий рахунок і втратила дві тисячі гривень. Схаменулася лише тоді, коли отримала смс про успішну операцію з переведення коштів. Про аферу жінка розповіла правоохоронцям, повідомили у відділі комунікації НП Тернопільської області.
Краяни, перестаньте вірити невідомим! Аферистів безліч і вони уміло маніпулюють вашою довірою, однак слід запам’ятати просте правило – працівники банку не дзвонять клієнтам аби у телефонному режимі провести операції чи змінити захист. Ніколи не повідомляйте жодних даних по телефону.