Десятки й навіть сотні тисяч гривень лише за одну хвилину політичної реклами на рейтингових національних телеканалах – такі розцінки українські медіа сформували напередодні президентських виборів. Найдорожче доведеться заплатити за вечірній прайм-тайм, найменше – за ефір після опівночі, повідомляє Рух ЧЕСНО.
Найбільше з-поміж усіх українських телеканалів за показ політичної реклами править ТРК «Україна» Ріната Ахметова. За секунду реклами з 18.00 до 19.00 у будні кандидат у президенти України має сплатити 5658 гривень. Тобто, ролик тривалістю 30 секунд коштуватиме майже 170 тисяч, а хвилинний – понад 300 тисяч.
Найдешевше на телеканалі «Україна» агітувати о 5.00 ранку. У цей час вартість секунди ефіру становить 366 гривень.
Нижчі розцінки має телеканал «Інтер» Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна.
Секунда ефіру з 19.00 до 20.00 коштуватиме кандидату 2715 гривень. Інформація про вартість нічної реклами на «Інтері» відсутня. Судячи з доступних даних, найдешевша реклама на цьому каналі між 6.00 і 7.00 ранку: за секунду ефіру – 370 гривень. Тобто, за ролик на 30 секунд – понад 11 тисяч гривень.
Третє місце за вартістю політичної реклами посідає телеканал «СТБ» медіахолдингу Віктора Пінчука StarLightMedia.
Найбільше за рекламу там потрібно віддати в неділю з 20.00 до 22.00, коли секунда рекламного часу коштує 2400 гривень. А от з першої ночі до шостої ранку на «СТБ» правлять лише 1,20 гривень за секунду.
Такі ж розцінки на нічний ефір має й телеканал ICTV. Прайм-тайм там коштуватиме 1478 гривень за секунду.
Телеканал «1+1» Ігоря Коломойського за секунду ефіру з 20.00 до 23.00 братиме 1050 гривень. Найдешевший час – із 23.00 до другої ночі, коли секунда коштує 320 гривень.
Розцінки суспільного телеканалу «UA:Перший» значно нижчі. Там прайм-тайм обійдеться кандидатам у 70 гривень за секунду. Уночі таке задоволення коштуватиме ще дешевше – 12 гривень за секунду, тобто 360 гривень за один 30-секундний ролик.
Найдорожчу рекламу мають канали з найвищими рейтингами. Національна рада з питань телебачення й радіомовлення за результатами панельного дослідження телевізійної аудиторії за ІІІ квартал 2018 року повідомила, що лідирує з-поміж національних телеканалів ТРК «Україна», далі йдуть «1+1» та «Інтер».