64 тисячі гривень зникло з банківської картки 28-річної жительки Монастириська. Жінка втратила грошову допомогу, яку отримала при народженні дитини.
Зі слів потерпілої, на мобільний їй зателефонувала невідома особа, представилася співробітником служби безпеки фінустанови і запевнила, що картку незабаром буде заблоковано. Аби цього не сталося, жінка мала назвати код, який прийде їй на мобільний телефон. Замість звернутися на гарячу лінію банку, молода мама довірилася незнайомцеві і зробила все, що він вимагав. У результаті рахунок залишився порожнім.
Поліцейські встановили, що зловмисники не знімали викрадених грошей готівкою, а з допомогою електронної системи розрахунків перекинули різними сумами на онлайн-магазини. Відомості за даним фактом внесено до ЄРДР і кваліфіковано частиною 1 статті 190 ККУ.
Поліцейські вкотре нагадують краянам правила безпеки, які допоможуть зберегти заощадження.
Пам’ятайте, банк ніколи не використовує приховані номери чи мобільні номери для дзвінків своїм клієнтам. Номери кол-центрів є загальнонаціональними та оприлюднені на сайті банку.
Вас має насторожити ситуація, коли співрозмовник не може дати відповіді на прості питання, наприклад, назвати номер вашої картки, тому оперує поняттями типу «ваша основна картка» тощо. У співробітника справжнього банку перед очима перебуває вся інформація про вас, крім PIN-коду. Для цього є CRM-системи.
Якщо співрозмовник від імені банку починає залякувати чи погрожувати штрафом, блокуванням онлайн-доступу до послуг та іншими подібними санкціями нібито з боку банку, пам’ятайте, так проявляють себе злочинці, тому не давайте такому «представникові» дані про ваш PIN- чи CVV2-коди або код з SMS-повідомлення, що надійшло на ваш телефон