У Тернопільщини з’явився туристичний паспорт

У Тернопільщини з’явився туристичний паспорт

Туристичний паспорт Тернопільської області презентували 29 серпня у залі засідань україно-нідерланського факультету економіки та менеджменту ТНЕУ. Завдяки науковим дослідженням визначили сильні і слабкі сторони розвитку туризму в області. 

Долучилися до роботи науковці, незалежні експерти, представники  туристичних та громадських організацій краю. Загалом, аналітично-дослідницька робота тривала більше, ніж півроку. На основі проведеного широкого маркетингового дослідження стану та перспектив розвитку туризму області створили туристичний паспорт.

 «Туризм повинен стати одним з найголовніших секторів в економці регіону і ефективним інструментом економічного зростання Тернопільщини, – наголосила під час презентації начальник управління з питань туризму та курортів Тернопільської облдержадміністрації Леся Серетна. – Тому виготовлення  туристичного паспорта дало  змогу систематизувати дані про стратегічні напрямки розвитку туристичної індустрії на Тернопільщині з метою формування конкурентоспроможного регіонального продукту».

Завдяки SWOT –аналізу розвитку туристичної сфери на Тернопільщині вдалося з’ясувати, що перевагами галузі в регіоні є наявність об`єктів глобального значення для розвитку спелеотуризму, значні запаси рекреаційних ресурсів для розвитку санаторно-курортної галузі, унікальний природно-рекреаційний потенціал (лікувальні можливості – чисте повітря, мінеральні води, пам ятки природи., гори, річка Дністер), історико-культурна, архітертурна спадщина та самобутня культура (звичаї, традиції, обряди, визначні діячі), мистецько-фестивальні атракції (розвинений фестивальний рух, конкурси, проведення  свят), найбільша кількість заповідних територій, які охороняються.

Однак є і слабкі сторони. Це відсутність системного рекламного та інформаційного забезпечення, любіювання потреб області на державному рівні, низький рівень кваліфікації працівників туристичної індустрії  та сервісу, низька активність громад у розвитку туризму, відсутність достовірних статичних даних щодо відвідання туристичних об єктів області, відсутня мережа туристично-інформаційних центрів і пунктів.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *