Чи вносити рекламні та маркетингові послуги до складу витрат загальносистемника?

Чи вносити рекламні та маркетингові послуги до складу витрат загальносистемника?

Фізична особа-підприємець, яка перебуває на загальній системі оподаткування, відображає у складі доходу виручку в грошовій та не грошовій формах, при цьому до складу витрат має право включити витрати господарської діяльності, пов’язані з отриманням зазначеного доходу (зокрема, на рекламу та маркетингові послуги).

Доцільно нагадати, що це можливо лише за умови, що ці витрати пов’язані з реалізацією товарів, виконанням робіт чи наданням послуг й підтверджені документально. Зазначені витрати включаються до складу собівартості реалізованої продукції (робіт або послуг) у період їх виникнення та визнаються витратами того звітного періоду, у якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконання робіт чи надання послуг.

Детальніше можна ознайомитись у листі ДФС України від 27.10.15 № 10011/Д/99-99-17-02-02-14 «Щодо заповнення книги обліку доходів та витрати фізичною особою-підприємцем на загальній системі», або проконсультуватись у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 чи за телефоном: 43-46-10 та 43-46-46.

Відділ комунікацій Тернопільської ОДПІ.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *