Для отримання послуги ЕЦП суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – Регламент АЦСК ІДД).
Згідно з п. 5.8 розд. 5 «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК ІДД адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:
– відсутності необхідних для ідентифікації та реєстрації документів;
– відсутності у заявника/відповідальної особи документів, які засвідчують її особу та повноваження;
– ненадання підписувачем згоди на обробку його персональних даних;
– подання неналежно засвідчених копій документів;
– подання документів/копій документів, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення, написи олівцем або мають пошкодження, внаслідок чого їх текст (фото) неможливо прочитати (розпізнати);
– невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника (підписувача);
– ненадання контактного номеру телефону та/або діючої електронної адреси;
– ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів (у разі звернення довіреної особи (представника);
– ненадання запитів на формування посилених сертифікатів відповідальною особою;
– відсутності носіїв для запису ключової інформації у підписувача на момент реєстрації;
– з інших обґрунтованих підстав.
Відділ організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.