До Тернополя привезли копію Туринської плащаниці. Помолитися до святині можна в храмі Матері Божої Неустанної Помочі, що на бульварі Данила Галицького.
Про це повідомили у Тернопільсько-Зборівській архиєпархії УГКЦ.
У Тернополі плащаниця перебуватиме до 22 березня. Двері церкви будуть щоденно відчинені, аби люди змогли приступити до святині.
Священики запрошують усіх у цей важкий для України час на спільну молитву за мир, закликають до сповіді та причастя.
Довідка «Нашого ДНЯ».
Туринська плащаниця – це лляне полотно завдовжки 436 см і завширшки 110 см, на якому відбилися контури тіла чоловіка, котрий, як стверджують, помер мученицькою смертю. Вважають, що саме в неї було загорнене тіло Ісуса Христа.
«Протягом перших декількох сторіч християнської ери не було жодних відомостей про існування якої-небудь плащаниці».У 544 році н. е. в місті Едесса (територія сучасної Турції) з’явилося полотно з відбитком, який, начебто, не був плодом рук людських. Казали, нібито зображення представляло обличчя Ісуса. У 944 році н. е. стверджували, ніби те полотно було в Константинополі. А проте, більшість істориків не думають, що то був той самий предмет, відомий сьогодні як Туринська плащаниця. У XIV сторіччі одна плащаниця з’явилась у Франції; її власником був Жофруа де Шарні. У 1453 році вона стала власністю Луї, герцога Савойї, який передав її церкві в Шамбері, столиці Савойського герцогства. Звідти 1578 року Емануель Філібер забрав її до Турина.
Згодом, 1988 року, тодішній Туринський ахієпископ Анастасій Беллестреро передав Туринську плащаницю фахівцям для визначення її віку за допомогою радіовуглецевого аналізу. Дослідження, проведені трьома авторитетними лабораторіями у Швейцарії, Англії та США, показали: плащаниця виготовлена в період середньовіччя, тобто набагато пізніше смерті Христа.
24 травня 1998 року, коли плащаниця була виставлена для показу, папа Іоанн Павло II назвав зображення на ній «відбитком, який залишило закатоване тіло Розп’ятого».
Колишній архієпископ, Джовані Сальдаріні, теж визнав: «Ми не можемо сказати, що це зображення є ликом Христа, знятого з хреста». Однак у той самий час він заявив:
«Немає жодного сумніву, що у тому відбитику віручюий може побачити образ людини, описаної в Євангеліях».