Які документи повинна подати мати, яка має двох дітей віком до 18 років, для отримання податкової соціальної пільги?
Будь-який громадянин (платник податку) має право застосування податкової соціальної пільги, тобто на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму такої пільги у розмірі, що дорівнює 609 грн. на місяць (на 2015 рік) на кожну дитину віком до 18 років.
Податкова соціальна пільга застосовується до доходу у вигляді заробітної плати, якщо його розмір не перевищує 1710 грн. на місяць (на 2015 рік).
При цьому граничний розмір доходу, який дає право на отримання податкової соціальної пільги одному з батьків, за умови, що на утриманні є двоє дітей, не повинен перевищувати 3420 грн. на місяць (1710 грн. x 2 дітей).
Пільга починає застосовуватися з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування пільги та копіями свідоцтв про народження дітей.
Податковим кодексом України не передбачено щорічне подання заяви про застосування податкової соціальної пільги.
При цьому, якщо у платника податків виникає право на застосування податкової соціальної пільги з інших підстав ніж тих, які були зазначені у попередній заяві, то такий платник повинен надати нову заяву з відповідними підтверджуючими документами.
Для отримання детальних консультацій щодо даного питання можна звернутись у Центр обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 або за телефоном: 43-46-46.
Відділ комунікацій Тернопільської об’єднаної ДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області.