Чимало з нас користуються Інтернетом, аби, не виходячи з дому, придбати необхідні товари. Втім, ніхто не застрахований від зустрічі із недобросовісними продавцями.
Як захистити свої гроші та нерви? Перш ніж здійснити покупку, з’ясуйте: найменування та місцезнаходження продавця; основні характеристики продукції; ціну; порядок прийняття претензій; умови гарантії та поставки; порядок повернення та обміну товару.
Аби додатково себе убезпечити, радимо розраховуватися за придбані речі післяплатою. При цьому клієнт оплачує товар при отриманні у поштовому відділенні. Кошти за додаткову плату надсилають продавцеві. Товар можна оглянути просто у відділенні та відмовитися від купівлі, якщо з ним щось не те.
Якщо ж ви оплатили покупку в Інтернеті, а продавець товар не відправив – зверніться до свого банку із заявою про повернення сплачених коштів. Банк пояснить, чи це можливо, скоординує подальші дії та проведе розслідування. Якщо ж повернути гроші у такий спосіб не вдалося – звертайтеся із позовом про відшкодування коштів до суду.