На Бережанщині наступного року почнуть будувати об’їзну дорогу (КАРТА)

На Бережанщині наступного року почнуть будувати об’їзну дорогу (КАРТА)

Одне з найстаріших міст на Тернопільщині – Бережани десятки років потерпає від відсутності об’їзної дороги. Старовинні будинки населеного пункту і комунікації руйнуються через жвавий рух транспорту по міжнародній трасі М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка, яка проходить через місто.

Більшість вулиць Бережан мають вузьку проїзну частину, круті повороти та значні підйоми і спуски. Часто через це виникають затори, а вібрації завдають шкоди домівкам бережанців та комунальному майну.

«З огляду на те, що М-12 є однією  найважливіших транспортних артерій Тернопільщини, у 2008 році проектним інститутом «Укрддіпродор» на замовлення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області було виготовлено першу чергу проектно-кошторисної докуметації на будівництво обходу Бережан. Підрядник-переможець тендеру зробив частину робіт, однак із 2009 року жодних коштів на обхід Бережан не виділялося. Протягом цих років Служба автодоріг лише забезпечувала проїзд ділянкою М-12 через Бережани. Та ми чудово розуміємо – через відсутність об’їзду існує небезпека витоку газу та щорічно витрачаються значні кошти на ремонт вулиць Бережан. Щороку, через незадовільні умови щодо безпеки руху, на цій ділянці дороги трапляються ДТП зі смертельними випадками», – розповів начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.

2017-ий став роком змін для дорожників. Уряд почав активно фінансувати  інфраструктурні проекти, ініціював зміни до митного законодавства, завдяки чому на автошляхах розпочали капітальні ремонти. 1 300 тис грн виділили і на виготовлення проекту на будівництво ІІ-ої черги обходу Бережан.

Днями представники Служби автомобільних доріг, райдержадміністрації, проектної організації, обласної екологічної служби, управління Держкомзему в Тернопільській області та керівники відповідних служб району остаточно узгодили маршрут об’їзної дороги від села Лапшин до виїзду Бережан в напрямку Рогатина, будівництво якої планується почати у 2018 році. Протяжність відрізка – 6,53 кілометри (на карті – червоним кольором)

«Організація, яка виграла тендер на виготовлення проекту другої черги, розташована у Харкові. Усі документи будемо мати в грудні. Якщо фінансування залишиться стабільним, а розвиток інфраструктури – пріоритетом керівництва держави, то у 2018 році стартуватиме будівництво другої черги», – наголосив Богдан Юлик.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *