Повернення квитків на потяг: важливі нюанси

Повернення квитків на потяг: важливі нюанси

Очільниця ГО «Інститут споживчого права» Тетяна Шальман в ефірі телеканалу Україна 24 пояснила, як пасажири потягів можуть повернути квитки. За її словами, якщо пасажир повертає квиток більше, ніж за 24 години до відправлення потягу, йому повертають 100% грошей. Причина повернення квитка може бути будь-якою. Крайній термін, коли можна повернути квиток у касу, – година після відправлення потягу (в такому випадку повертають лише 10% від його вартості).

Якщо звернутися до каси більше, ніж за годину після того, як поїзд пішов, пасажир грошей не отримає.

Що робити пасажиру, який не зміг потрапити на поїзд через хворобу? «Можна надати медичну довідку, що в цей час ви перебували у стаціонарі, або були у вкрай тяжкому стані в домашніх умовах. Тобто, слід надати підтверджуючі документи, які засвідчать, що була вагома причина не використати цей квиток», – сказала експертка.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *