Проблемні питання у роботі суб’єктів господарювання обговорили у Тернопільській митниці ДФС

Проблемні питання у роботі суб’єктів господарювання обговорили у Тернопільській митниці ДФС

Нещодавно в актовому залі Тернопільської митниці ДФС відбулась робоча зустріч керівництва митниці із суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності, декларантами та митними брокерами, керівниками (власниками) місць доставки товарів транспортними засобами та представниками контролюючих державних служб Тернопільської області щодо вирішення проблемних питань, які виникають в роботі суб’єктів господарювання.

Розпочав зустріч заступник начальника Тернопільської митниці ДФС Андрій Саварин, який коротко розповів учасникам заходу про результати роботи митниці у 2016 році та ознайомив із наказом ДФС України  від  16 січня 2017 року №23 щодо затверджених Методичних рекомендацій оформлення актів (довідок) документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи .

Під час заходу учасники обговорили основні проблемні питання, які виникають при реалізації Порядку інформаційного обміну між органами доходів і зборів, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна » з використанням електронних засобів передачі інформації, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2016 року №364.

Крім цього, керівники (власники) місць доставки товарів транспортними засобами проінформували щодо облаштування приміщень наданих для здійснення митного оформлення у зв’язку із змінами в реорганізаційній структурі митниці.

Наприкінці зустрічі присутні обговорили й інші проблемні питання, які виникають  у роботі суб’єктів господарювання, та висловили сподівання щодо подальшої якісної співпраці.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *