Розблокувала банківську картку та втратила 1500 гривень 52-річна мешканка Тернополя. Її обдурив шахрай, який представився працівником служби безпеки банку. Аферист розповів вже відому байку, що задля розблокування рахунку необхідно зняти кошти з картки та перевести на інший рахунок. Потерпіла навіть не задумалася, чому перераховує гроші на номер мобільного. Схаменулася, коли зрозуміла що гроші на картку так і не повернулися.
Повірила невідомому абоненту й жителька Чортківського району. Вона також задля безпеки поміняла захисні дані, однак тим самим допомогла мобільному злодію зняти з картки увесь залишок – 4080 гривень.
Краяни, не будьте такими довірливими до незнайомців! У телефонному режимі працівники банку ніколи не міняють паролі, не продовжують строки дії карток! Не виконуйте жодних вказівок невідомих щодо будь-яких фінансових операцій!
І головне – банківські працівники не мають права запитувати у вас пін-код. Краще покласти слухавку та зателефонувати до банку самостійно! Будьте обачними та розсудливими!