У тернопільському «Клубі бізнес-подій» говорили про психологію маркетингу у бізнесі (ФОТО)

У тернопільському «Клубі бізнес-подій» говорили про психологію маркетингу у бізнесі (ФОТО)

У «Клубі бізнес-подій», що діє при Тернопільському міськрайцентрі зайнятості, відбулося чергове засідання на тему: «Психологія маркетингу у бізнесі».

Фахівець ТМРЦЗ Аліна Грицаєнко розповіла про основи такої психології. Це: ілюзія здешевлення – прямий вплив на цільову аудиторію; персоніфікований підхід – норма для компаній (листи, вітання з днем народженням тощо); гра на стереотипах: «дорого-якісно»; спонукання до виникнення почуття прив’язаності із допомогою дрібних подарунків, «компліментів»; створення штучного дефіциту в період активності покупців та «мимовільна» поява цього продукту при спаді активності.

А ще мова йшла про «ефект власника»: залучення клієнта у процес створення продукції та її реалізації. Важливу роль відіграє у психології маркетингу й сприйняття покупцем кольору упаковки, сайту, логотипу бренду.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *