Першокласники Тернопільщини навчатимуться по-новому

Першокласники Тернопільщини навчатимуться по-новому

За державні кошти придбають сучасні меблі та конструктори LEGO

Освітню галузь Тернопільщини чекають позитивні зміни, запевняють в облдержадміністрації. У 2018-му планують інвестувати майже 50 мільйонів гривень для реалізації концепції «Нової української школи».

  • Розподіл буде здійснюватися наступним чином: 40% коштів – на закупівлю дидактичного матеріалу для 1 класу, 40% – на закупівлю сучасних меблів для початкових класів, 20% – на закупівлю комп’ютерного обладнання для початкових класів НУШ, – зазначив голова Тернопільської ОДА Степан Барна. –  Решта 15 млн. грн. – на перепідготовку тренерів-педагогів, підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/2019 і 2019/2020 навчальних рока

Першокласники навчатимуться за новою програмою у рамках концепції «Нової української школи»

  • Наша школа багато взяла з моделі фінської школи, разом з тим Україна додала своє, – розповідає Ольга Хома, начальник обласного управління освіти Тернопільської ОДА. – Пропозиції наших педагогів міністерство також врахувало. Цікаво, що коли проводили опитування у пілотних закладах, жодна дитина не відповіла, що не хоче йти до школи, тоді як в звичайних школах 40 відсотків учнів після закінчення першого класу говорять, що не хочуть більше вчитися.

Головна відмінність нової школи – діти навчатимуться групами, буде ігрова форма навчання в зонах. Під час уроку діти сидять за партами, але в будь-який момент дитина може встати з-за парти і походити, і за це не напишуть зауваження в щоденник.

  • У кожної дитини робочий час є різний: одна може працювати 15 хвилин, інша – півгодини, ще комусь треба після 5 хвилин роботи встати і порухатися, трішки погратися, а потім знову сісти за навчання, – пояснює Ольга Хома. – У пілотних школах важко було це сприйняти, бо за стандартом треба було сидіти за партою весь урок. Зараз діти звикли до цієї системи, вони чемні, коли вчитель пояснює, і разом з тим вільно встають з місця, коли їм треба трошки відпочити. Ми вже перевірили під час зрізів, що рівень знань від ігрової форми не відрізняється від традиційної системи. Діти, навіть рухаючись і граючись під час уроків, здобули ті самі навички, як і ті, хто рівно сидів за партою і не міг порухатися.

Ірина Махтура

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *