Реєструємо, перереєстровуємо та скасовуємо реєстрацію РРО по-новому

Реєструємо, перереєстровуємо та скасовуємо реєстрацію РРО по-новому

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що доповнено перелік документів, які суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО): копію паспорта (формуляра) РРО; копію паспорта модема (при застосуванні зовнішнього модема); копію договору (або іншого документа), яким підтверджується право, надане виробником (постачальником) РРО центру сервісного обслуговування (далі – ЦСО) на проведення технічного обслуговування і ремонту відповідної моделі (модифікації) РРО.

Зауважимо, що вимога про надання суб’єктом господарювання копії договору між ЦСО та виробником тимчасова. Вона виконуватиметься до створення Реєстру центрів сервісного обслуговування.

Для перереєстрації РРО необхідно додати: довідку про опломбування РРО (при внесенні змін, які потребували переопломбуванню РРО) ;   копію договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО (при перереєстрації з метою використання РРО в іншій господарській одиниці) .

Відзначимо, що на сьогодні спрощено процедуру перереєстрації РРО в контролюючому органі за  новим основним м і сцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків при зміні контролюючого органу, в якому суб’єкт господарювання обліковується як платник податків за основним місцем обліку.

Зокрема, встановлено, що реєстраційне посвідчення, видане суб’єкту господарювання контролюючим органом за попереднім місцем обліку, залишається чиним до моменту виникнення змін у даних щодо суб’єкта господарювання, які зазначені в реєстраційному посвідченні.

Документи щодо реєстрації/перереєстрації РРО, які знаходились у контролюючому органі за попереднім основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків, передаються разом з обліковою спровою до контролюючого органу за новим основним місцем обліку такого платника податків.

Доповнено перелік підстав для скасування РРО. Так, скасування реєстрації РРО відбувається при наявності судового рішення про визнання недійсним договору оренди господарської одиниці. Скасування реєстрації за цією підставою може здійснюватися за заявою суб’єкта господарювання або за рішенням контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.

Такі зміни зумовлені наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547. Детальніше про це йдеться у листі ДФС України від 09.08.2016 р. №26897/7/99-99-08-01-03-17. Про це повідомили у в ідділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.


 




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *