Іржа на гальмівних дисках зазвичай не вважається якимось суттєвим дефектом, який може нашкодити авто та його власнику. У автомобілів, які довго стояли без руху, рудий наліт на зовнішній частині диска вважається нормою. І це дійсно може не бути небезпечним, на відміну від корозії у не настільки очевидних місцях. Приділивши час ретельному огляду гальм, можна виявити, що після покупки диски доведеться міняти. На Avto.pro нові гальмівні диски Ланос коштують дешевше, ніж в інших місцях, проте знижка від продавця автозапчастин точно не завадить. Перед покупкою обов’язково перевірте гальма на підйомнику, звертаючи увагу на вразливі частини дисків.
Робоча поверхня диска
Якщо зовні іржа з’являється під час простою, то внутрішні поверхні страждають саме від інтенсивної експлуатації. І іржа тут оселяється не на поверхні диска, а в борознах, вищерблених дорожнім сміттям. Така глибока іржа відбивається на поведінці автомобіля: кермо під час гальмування вібрує, а гальмівний шлях суттєво збільшується. Щоб убезпечити себе на дорозі, диски потрібно змінювати вчасно.
Окалина диска
Утворення окалини на кінці — нормальний процес, який відбувається від того, що на гарячий диск налипає бруд. Однак, відколюючись під час руху, шматки цієї окалини можуть потрапити у простір між колодкою та диском, залишаючи на робочій поверхні глибокі борозни. Відповідальний автовласник регулярно позбавляється окалини, не дуже відповідальний — продає автомобіль з нею в комплекті. Тільки на підйомнику можна побачити цю проблему. Хоча диски можуть бути поки що не зіпсовані, окалини треба позбутися в сервісі або самостійно. Обов’язково використовуйте захисні окуляри в процесі, адже шматок може легко прилетіти в око.
Іржа в будь-якому місці диска
Будь-яка іржа, не бувши прибраною, перетворює диск з гальмівного на наждачний. Іржавий диск починає стирати колодки з подвійною силою, тому корозію не вдасться ігнорувати без наслідків для вашого гаманця. Позапланова заміна колодок нікого не вирішить, адже це не є рішенням проблеми.
До того ж крім зносу колодок, через іржу можуть підклинювати задні гальма. Як наслідок, нагріваються сусідні деталі, а дешеві колодки від такого нагріву можуть навіть спалахнути. Це вагома причина не заощаджувати на колодках і замінити їх ще до вичерпання ресурсу, якщо їх якість на купленому автомобілі вас не вселяє у вас впевненість.
