Для отримання акцизної накладної подайте запит

Для отримання акцизної накладної подайте запит

Відповідно до п. 231.5 ст. 231 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), при реалізації пального особа, яка реалізує пальне, зобов’язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН), така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального.

Згідно з абзацом першим п. 3 розділу І Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 року №218, акцизна накладна, розрахунок коригування акцизної накладної складаються та подаються до контролюючого органу на реєстрацію в ЄРАН в електронній формі відповідно до порядку подання податкових документів в електронному вигляді з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису уповноваженої особи, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з п. 231.6 ст. 231 ПКУ реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування у ЄРАН здійснюється не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.

З метою отримання акцизної накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в ЄРАН, отримувач пального надсилає в електронному вигляді запит до ЄРАН, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію акцизної накладної/розрахунку коригування в ЄРАН та акцизну накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі акцизна накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в ЄРАН та отриманими отримувачем пального.

Отже, для отримання акцизної накладної, зареєстрованої в ЄРАН, суб’єкт господарювання – отримувач пального надсилає в електронному вигляді запит до ЄРАН, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію акцизної накладної в ЄРАН та акцизну накладну в електронному вигляді, тобто чинним законодавством не передбачено надання акцизної накладної під час реалізації пального.Про це повідомили у в ідділ і організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області .

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *