Компанія, на меті якої є швидке розширення ринків збуту з мінімальними витратами, має вкладати досить великі суми в рекламу. Одним з найвигідніших варіантів є сувеніри, що на згадку по собі роздають покупцям. Серед найбільш популярних видів сувенірної продукції, яку своїм клієнтам дарують компанії, називають кулькові ручки, прикраси, блокноти, статуетки. Також тенденція попиту спостерігається на брелоки або медалі, що містять символіку продавця.
Корпоративна сувенірна продукція та її роль у просуванні компанії
Дослідження, що проводяться маркетинговими агенціями на предмет пошуку найбільш простого способу просування товару чи послуги на ринку, показують, що витрати на рекламу завжди покриваються прибутком від продажів.
Пошук варіантів реклами варто шукати вже на етапі розробки стратегія поведінки підприємства, яка є невід’ємною частиною концепції організації системи дистрибуції. Варто розуміти, що найбільш вдалим сувеніром стане предмет, який стане у пригоді. Саме тому більшість компанії, що звертаються до виробників сувенірної продукції, замовляє подарунки, що мають практичне значення. Попитом серед замовників користуються недорогі предмети з друком, що можуть використовуватися у повсякденному житті. Серед популярних варіантів називають кулькові ручки, сумки, браслети, календарі й блокноти.
Сувенірна продукція такого формату найчастіше виготовляється з паперу чи недорого пластику. Вартість самих предметів та послуги нанесення логотипа невисокі, і саме тому подібного роду сувеніри замовляють великими партіями.
В окрему групу корпоративної сувенірної продукції можна віднести предмети, які дарують постійним клієнтам чи найкращим працівникам. Вироби такого формату мають високу якість та виготовляються невеликими серійними партіями. У переліку сувенірів названої групи значаться щоденники, чашки з друком, письмове приладдя, запальнички, термоси тощо. Обов’язковим атрибутом на кожному екземплярі є логотип компанії. Сам факт володіння сувеніром з невеликої групи позитивно впливає на сприйняття компанії споживачем чи співробітником.
Сувенірні вироби, що призначаються для невеликої аудиторії (статуетки, значки, брелоки, медалі тощо) відносяться до VIP-класу. Такі подарунки вважаються авторським, та найчастіше мають незвичний дизайн чи формат. Для виготовлення сувенірів преміальної серії використовують:
- скло;
- деревину;
- пластик з покриттям.
Кількість примірників преміальної серії невелика, і тому факт отримання сувеніра з обмеженої партії дає змогу клієнтові чи покупцеві відчути себе важливою особою.
Сувенірні вироби в Україні: що варто знати замовнику
Вибір товарів тієї чи іншої групи зумовлюється потребою замовника та цілями, які той ставить перед собою. Для того, щоб витрати були виправданими, варто спиратися на дослідження і прогнози спеціалістів з маркетингу, які в змозі оцінити ефективність сувенірної продукції серед певної аудиторії.
У пошуку ідей для корпоративної сувенірної продукції, що використовується в якості заохочення клієнтів, власники компаній вдаються до різних методів. Головними умовами, на які орієнтуються в процесі підбору найбільш підходящого варіанту, найчастіше стає вартість сувеніру та оригінальність їх зовнішнього вигляду.
Великий вибір варіантів сувенірної продукції з авторським дизайном, яку можна використовувати задля просування бренду, дистрибуції товарів, або нагороди за ефективність роботи представлений в каталозі компанії «Герольдмайстер». Політикою підприємства є індивідуальний підхід до кожного замовника. Власне виробництво дозволяє виготовляти ексклюзивні сувеніри за короткий проміжок часу, а також виготовляти великі партії корпоративної сувенірної продукції.
На будь-які питання, що виникають у ході пошуку сувеніра завжди готові відповісти менеджери компанії «Герольдмайстер». Фахівці компанії слідкують за тенденціями на ринку і завжди готові генерувати нові ідеї. Консультанти допоможуть розібратися з умовами співпраці, швидко зорієнтують серед примірників та зроблять оцінку проєкту клієнта. Обрати зручний час для спілкування можна за допомогою опції замовлення дзвінка.
