Проблемні питання у роботі суб’єктів господарювання та шляхи їх вирішення обговорили під час зустрічі на Тернопільській митниці

Проблемні питання у роботі суб’єктів господарювання та шляхи їх вирішення обговорили під час зустрічі на Тернопільській митниці

Нагадаємо, що з початку минулого місяця 2016 року на пунктах митного контролю запрацювала автоматизована система «Єдине вікно», яка є повністю автоматизованою, дозволяє подавати документи один раз в одне місце і мінімізує контакти з держслужбовцями. Дана система передбачає створення єдиної електронної бази даних, яка дозволяє різним службам контролю та митницям в автоматичному режимі обмінюватися інформацією про вантаж, який проходить через кордон України і про результати його державного контролю.

Нещодавно з метою вирішення проблемних питань, що виникають у роботі суб’єктів господарювання, в Тернопільській митниці ДФС проведено зустріч керівництва митниці з суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності, декларантами, митними брокерами та представниками Асоціації платників податків України в Тернопільській області.

Учасники заходу обговорили основні проблемні питання, які виникають при реалізації Порядку інформаційного обміну між органами доходів і зборів, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна» з використанням електронних засобів передачі інформації, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2016 року №364.

Окрім цього, присутнім розповіли про переваги використання статусу уповноваженого (схваленого) експортера, а також про нюанси здійснення митного оформлення шляхом подачі заяв про оформлення у позаробочий час, вихідні та святкові дні.

Наприкінці зустрічі присутні обговорили й інші проблемні питання та висловили сподівання щодо подальшої якісної співпраці. Про це повідомили у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *