Як працює у Тернополі Центр обслуговування?

Як працює у Тернополі Центр обслуговування?

У Тернопільській ОДПІ відбулась «гаряча» лінії щодо принципів роботи Центру обслуговування платників. На запитання додзвонювачів відповідала начальник управління обслуговування платників Лілія ВОЛЯНЮК.

– Хочу виготовити електронний цифровий підпис платники. Його видають лише у Центрі обслуговування чи можна це зробити іншим чином?

– Так, у Центрі обслуговування платників таку послугу надають безкоштовно фахівці сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Тернопільській області акредитованого центру сертифікації ключів ДФС України – в кабінеті № 122. Але платники можуть це зробити і через «Приват-24», в АЦСК органів юстиції, АТ «Ощадбанк», ТОВ «АРТ – Мастер» та інших установах.

Електронний реєстр суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, оприлюднюється на офіційному сайті Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України. З ним також можна ознайомитись і на офіційному порталі ДФС України.

– Мені потрібно отримати довідку про свої доходи для заповнення декларації державного службовця. Куди звернутиcь?

– Можете скористатись онлайн сервісом ДФС – «Електронним кабінетом платника», у приватній частині даного сервісу є інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків. Для цього, необхідно мати особистий ключ електронного цифрового підпису, отриманого як на фізичну особу, і заповнити в «особистому кабінеті» запропоновану форму «Запиту про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

Після обробки запиту до особистого електронного кабінету надійде спеціальне повідомлення, при натисканні на яке відкриється необхідна інформація. Її можна переглянути, зберегти чи надрукувати.

Запитувані відомості можна отримати за останні три роки (поквартально), а відомості за останній звітний квартал надаються через 60 днів після його закінчення. Ця інформація є правдивою, адже джерело інформації, як у нас, так і у платників, в даному випадку одне – Державний реєстр. Також можете звернутись у Центр обслуговування, кабінет № 121.

– Моїй дитині у школу потрібно отримати ідентифікаційний код. Як це зробити?

– Таку послугу надаємо у Центрі обслуговування платників, у залі № 3 «Надання адміністративних послуг», вікно № 17. Реєстрація здійснюється протягом трьох робочих днів від дати подання заяви. Процедура отримання картки платника на дитину передбачає два способи, залежно від віку дитини.

Для реєстрації дітей віком до 14 років один із батьків подає до Центру обслуговування за місцем проживання заяву, пред’являє свій паспорт і свідоцтво про народження дитини. Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в установчому порядку переклад такого свідоцтва українською мовою та його копію.

Картка платника податків видається одному з батьків за наявності його паспорта та свідоцтва про  народження дитини.

Однак, кожна дитина, яка досягла 14 років, повинна отримати паспорт громадянина України і може самостійно звернутись за отриманням такої картки. Для цього подає заяву, пред’являє свій паспорт і довідку у форму витягу про місце проживання або довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

– Я працюю вчителем. Торік додатково займалась з декількома своїми учнями. Чула, що маю у 2018 році подати Декларацію про майновий стан і доходи. Є конкретно визначений термін, до якого потрібно це зробити?

– Справді, вчителі та викладачі, які у минулому році надавали репетиторські послуги, проте не були зареєстровані як фізичні особи-підприємці, зобов’язані включити суму таких доходів до загальногорічного оподатковуваного доходу і задекларувати їх шляхом подання до податкової інспекції декларації про майновий стан і доходи. Доходи від репетиторства, відповідно до Податкового кодексу, оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків. Також справляється військовий збір – 1,5 відсотків. Зробити це слід до 1 травня цього року за місцем реєстрації декларанта (граничний термін – 2 травня.

Звертаю вашу увагу, що з 1 січня 2018 року декларація подається за новою формою, яка затверджена наказом Міністерства фінансів від 06.06.2017 №556.

У Центрі обслуговування платників вам нададуть усі необхідні консультації щодо правильності заповнення Декларації.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *