Сервіс ДФС «Пульс» – один із способів вирішення проблем

Сервіс ДФС «Пульс» – один із способів вирішення проблем

Громадяни та суб’єкти господарювання за допомогою антикорупційного сервісу «Пульс» мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), про можливі корупційні дії з їхнього боку, інші проблемні питання. Про це повідомили у відділі організації роботи Тернопільської ОДПІ.

При поданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли вона відбулась, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1‑3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.

Сервіс «Пульс» працює за телефоном: (044) 284-00-07. Інформацію приймають цілодобово.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *