У Тернопільському управлінні Пенсійного фонду запрацює нова система обслуговування громадян

У Тернопільському управлінні Пенсійного фонду запрацює нова система обслуговування громадян

З 1 липня цього року в Тернопільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України області запроваджують централізовану систему призначення та виплати пенсій, яка базується на формуванні та веденні електронної пенсійної справи.

Нововведення повністю автоматизує обробку даних та документів та забезпечить максимальну доступність громадян до послуг Пенсійного фонду незалежно від місця їх проживання.

Окрім того, функціонування електронної пенсійної справи не лише дозволить відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростить процедуру прийому та обслуговування громадян, істотно скоротить час їх спілкування з фахівцями Фонду. Вся інформація про особу відразу потраплятиме в Електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина в Пенсійний фонд та оброблятимуть за допомогою централізованої системи призначення й виплати пенсій.

Ця система є єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації. Безперечними перевагами централізованої системи є:

надання послуг громадянам незалежно від місця їхньої реєстрації;

можливість дистанційного обслуговування;

автоматичний розрахунок оптимального виду та розміру пенсії;

зменшення часу обслуговування;

відмова від величезного паперового документообігу за рахунок запровадження електронного документообігу;

забезпечення надійного захисту даних.

Насправді процедура дуже проста: для призначення пенсії людина подає працівникові Пенсійного фонду всі оригінали потрібних документів (паспорт, трудову книжку тощо), потім їх сканують (оцифровують) і формують Електронну пенсійну справу. Фахівець Пенсійною фонду заповнює в електронній формі заяву про призначення пенсії й роздруковує її, а людина, якій призначають пенсію, лише посвідчує цю заяву своїм підписом.

Електронні пенсійні справи, які міститимуть скановані пенсійні документи, а також усі розрахунки під час призначення та перерахунку пенсії, становитимуть основний пенсійний архів.

Передбачено також, що пенсіонери зможуть у будь-який час через Інтернет ознайомитися з даними своєї пенсійної справи за допомогою електронного цифрового підпису.

Галина ГУМНИЦЬКА, заступник начальника Тернопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *