У ТНЕУ провели круглий стіл: «International Tourism: Ukraine and Maroссo» (ФОТО)

Про перспективи економічної та соціально-культурної співпраці між Україною та Королівством Марокко дискутували учасники круглого столу, який відбувся на кафедрі міжнародного туризму і готельного бізнесу ННІМЕВ ім. Б.Д. Гаврилишина за ініціативи д.е.н., професора, проректора з науково-педагогічної роботи Тернопільського національного економічного університету В.Я. Брича.

29112017-22

Координатором роботи круглого столу був громадянин республіки Марокко, студент ННІМЕВ ім. Б.Д. Гаврилишина Серрух Хамза. Про це повідомляє к.е.н., доцент кафедри міжнародного туризму і готельного бізнесу М. Б. Нагара.

Серрух Хамза надзвичайно цікаво розповів про особливості життя на сонячному континенті, ознайомив з історією та культурою Королівства Марокко, продемонстрував національний марокканський одяг. Серрух Хамза підкреслив, що в Марокко розташований найстаріший і досі діючий університет у світі (університет в місті Фес заснований у 859 році).

Проректор з науково-педагогічної роботи ТНЕУ В. Я. Брич поділився досвідом перебування в республіці Марокко із робочим візитом. Зокрема, підкреслив, що Марокко – єдина країна в Африці, яка не є членом Африканського союзу. І охарактеризував основні економічно-соціальні аспекти ведення бізнесу в Марокко, продемонстрував приклади діяльності успішних марокканських підприємств. Також ознайомив учасників круглого столу з особливостями навчання в марокканських вузах.

29112017-21

Студентка групи Т-21 Мар’яна Плейтух виступила із цікавою доповіддю на тему: «Марокко – туристична окраса Північної Африки». Вона наголосила: Королівство Марокко приваблює туристів арабською та африканською екзотикою, ідеальними пляжами Атлантики, безкрайньою пустелею Сахарою.

Студент групи Т-41 Олександр Турчак представив презентацію на тему: «Гастрономічний туризм Королівства Марокко». Він зазначив, що марокканська кухня є синтезом арабських, єврейських, мавританських, східних та середземноморських кулінарних традицій. А також відома поєднанням інгредієнтів, які «не поєднуються» і наявністю спецій у всіх стравах, навіть десертах.

Студентка групи Т-21  виступила із доповіддю на тему: «Дивовижні туристичні об’єкти Марокко». Ангеліна Блага зауважила, що в минулому країна Марокко була колонією Франції, а сьогодні є основним туристичним центром Африки. І розповіла про старовинне імперське місто Фес. Охарактеризувала місто Марракеш, розташоване біля підніжжя Атлаських гір та відоме великою кількістю східних базарів, площею Джамаа Ель Фна, садом Мажорель та Мавзолеєм Сааді.

29112017-20

Студентка групи Т-41 Ольга Тарадай презентувала місто Танжер, яке славиться дивовижною арабською архітектурою. У своїй доповіді студентка розповіла про Долину Дадес, яка вражає берберськими селищами та дивовижними пейзажами.

К.е.н., доцент кафедри міжнародного туризму і готельного бізнесу М. Б. Нагара підкреслила, що Королівство Марокко має сприятливий інвестиційний клімат, особливо для створення офшорних компаній. Факторами, які сприяють розвитку офшорного бізнесу в Марокко є: стабільність політичної системи; конкурентоспроможність марокканської робочої сили; відкритість Королівства Марокко для іноземних інвестицій; динамічний розвиток марокканської економіки; привабливі податкові пільги для іноземних компаній. Ці фактори -доказ успішного становлення та розвитку туристичного бізнесу в Марокко.

Серрух Хамза наголосив: «Королівство Марокко запрошує тих, хто вірить у свої сили».

29112017-19

Проректор з науково-педагогічної роботи ТНЕУ В. Я. Брич додав, що в сучасному конкурентному світі успіх залежить від знань, наполегливості та володіння іноземними мовами. Тому порадив всім присутнім бути готовими до глобальних економічних викликів, розвиваючи при цьому нестандартність мислення і адаптивність.

У підсумку жвавих дискусій учасники круглого столу дійшли висновку, що українська та марокканська системи ведення бізнесу, і туристичного зокрема, знаходяться у вирі трансформаційних процесів, які відбуваються з метою створення прозорого бізнес-клімату, який повинен підвищити конкурентоспроможність підприємств та країн в цілому.

  • 29112017-18
  • 29112017-17
  • 29112017-15
  • 29112017-14

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *