Вирішити проблему допоможе «Пульс»

Вирішити проблему допоможе «Пульс»

Із початку року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» від платників податків Тернопільщини надійшло 30 звернень, в тому числі до ДФС України – 5 звернень, ГУ ДФС та ОДПІ – 21, до Тернопільської митниці – 4 звернення.

Усі звернення, які надійшли на адресу органів Головного управління ДФС в області, були оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадуємо, сервіс «Пульс» це пряма лінія за номером 044-284-00-07, на яку платники податків мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.

Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *