Чи потрібно юрособі ставити печатку на паперовій звітності?

Чи потрібно юрособі ставити печатку на паперовій звітності?

У Тернопільській ОДПІ інформували, що відповідно до абзацу першого п.46.1 ст.46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок, звіт (далі – податкова декларація) – документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених Кодексу) в податкову інспекцію у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування чи сплата податкового зобов’язання.

Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов’язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору.

Одним з обов’язкових реквізитів податкової декларації є, зокрема, підписи посадових осіб платника податку, визначених ПКУ, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

Враховуючи наведене, підписи посадових осіб юридичної особи у податковій звітності, яка надається у паперовій формі скріплюються печаткою за її наявності у такої юридичної особи.

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників та за телефоном: 43-46-10.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *