На період карантинних заходів змінено графік роботи територілальних підрозділів міграційної служби Тернопільщини

На період карантинних заходів змінено графік роботи територілальних підрозділів міграційної служби Тернопільщини

Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» та рішення позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, Державною міграційною службою України прийнято рішення щодо

ОБСЛУГОВУВАННЯ суб’єктів звернення на період карантину за ОКРЕМО ВСТАНОВЛЕНИМ ГРАФІКОМ РОБОТИ – лише у ВИЗНАЧЕНИХ ПІДРОЗДІЛАХ і у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ:

☑️ оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) замість втраченого або викраденого (у тому числі оформлення ID-картки замість втраченого або викраденого паспорта громадянина України у формі книжечки);

☑️ оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг;

☑️ вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку;

☑️ оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їжджаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживає за кордоном;

☑️ посвідок на тимчасове і постійне проживання для іноземців та осіб без громадянства, у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг.

Видача виготовлених документів, що підтверджують громадянство, посвідчують особу чи її спеціальний статус, сформованих довідок та витягів здійснюватиметься у звичайному режимі, але з врахуванням встановленого графіку роботи на період карантину.

Обслуговування суб’єктів звернення за іншими напрямами, у тому числі попередньо записаних в електронну чергу, здійснюватися не буде (особи, які здійснили попередню оплату адміністративних послуг, зможуть скористатися оплаченою квитанцією пізніше – після скасування карантину).

Територіальні підрозділи, які відповідно до встановленого графіку роботи не здійснюють обслуговування суб’єктів звернення, працюватимуть в дистанційному режимі – надаватимуть консультації телефоном та за допомогою електронної пошти.

Інформація щодо роботи кожного з підрозділів та номери контактних телефонів на фото.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *