Яку скаргу у податковій розглядають протягом 10 днів?

Яку скаргу у податковій розглядають протягом 10 днів?

Із 1 січня 2017 року набули чинності зміни, внесені до статті 56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».

Цими змінами, зокрема доповнено статтю 56 ПКУ пунктом 56.23, яким визначено особливості оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зокрема, передбачено, що скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних подається тільки до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, тобто до Державної фіскальної служби України.

Скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги, при цьому термін розгляду скарги не може бути продовженим.

У свою чергу, якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку. Про це повідомили у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *