Електронний кабінет платника – можливості для громадян

Електронний кабінет платника – можливості для громадян

З метою покращення інформування платників податків про роботу електронних сервісів ДФС, зокрема Електронного кабінету платника, Державна фіскальна служба України надала для використання в роботі: презентаційні матеріали щодо функціонування Електронного кабінету платника; поширені запитання стосовно роботи Електронного кабінету платника.

Зауважимо, що громадяни можуть скористатися сервісом «Електронний кабінет платника» в частині отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків та отримати відомості про доходи в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). У цьому допоможе інструкція щодо отримання інформації про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи засобами «Електронного кабінету платника» можна на офіційному веб-порталі ДФС. Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (за кожний квартал), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення. Про це повідомили у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.

 

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *