На антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 10 звернень від платників Тернопільщини

На антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 10 звернень від платників Тернопільщини

Протягом 8 місяців цього року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» від платників податків Тернопільської області надійшло 10 звернень. Зокрема, до ДФС України надійшло два звернення, до Головного управління ДФС в області та податкових інспекцій області – вісім звернень. Про це повідомили у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.

Актуальними для запитувачів були питання щодо особливостей подання податкової звітності та реєстрації податкових накладних, організації роботи територіальних органів, бюджетного відшкодування та системи електронного адміністрування ПДВ.

Усі звернення, які надійшли на адресу органів ГУ ДФС в області, оперативно розглянуті та вирішені.

Зауважимо, що «Пульс» – це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном: (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.


 




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *