Журналіст Ліана Сетенштайн пише у Vogue, що вплив української моди на світові подіуми набагато більший, ніж думають інші. Українські мотиви, за її словами, вже давно впливають на світові тенденції.
Взяти хоча б традиційні вишиванки, які повернулися в повсякденне життя українців на тлі революції 2014 року, а потім стали міжнародним трендом вуличної моди. Років за десять до цього, навесні 2006 року, вишиванки вже з’являлися в колекції французького дизайнера Жана Поля Готьє.
Моделі у вишиванках, одягнутих під елегантний піджак свого часу популяризував відомий український поет XIX ст. Іван Франко.
Зараз вишиванки епізодично фігурують в колекціях відомого модного будинку Gucci. А у вбраннях Valentino були помічені істинно українські предмети одягу – традиційні для Прикарпаття жупан і лейбик (вишита жилетка).
Україна продовжує надихати світових дизайнерів і сьогодні. Приміром, борщівську вишивку можна впізнати в колекції відомого італійського бренду Sportmax.
Один з останніх проявів українських мотивів з’явився на показі колекції бренду Dior – нео-фольклорна вишивка на джинсових спідницях, ніби взята з одного з традиційних українських весільних символів – рушника.