Новостворена кафедра підприємництва, торгівлі та маркетингу ТНЕУ налагоджує міжнародну співпрацю (ФОТО)

До Тернопільського національного економічного університету з робочим візитом завітали делегація із Суспільної академії наук (Społeczna Akademia Nauk) з м. Кракова (Республіка Польща). Регіональний директор Академії Моніка Яворська, координатор з міжнародної співпраці пані Вікторія Сак обговорила з в.о. проректора з науково-педагогічної роботи (міжнародна діяльність) д.е.н., проф. Монастирським Г.Л. перспективні напрями співпраці з нашим університетом.

23

Суспільна академія наук готує студентів за 400 спеціальностями, має 15 відділень у Польщі та Лондоні. Гості запропонували укласти угоду про подвійні дипломи для магістрів спеціальності «Маркетинг» кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу ФЕУ, висвітлили можливості проходження студентами  практики на 300 польських підприємствах в Кракові, стажування науковців у Суспільній академії наук, організації літніх мовних шкіл та наукових проектів і конференцій.

22

Освітні можливості для студентів-маркетологів у рамках майбутньої співпраці польські науковці обговорили з деканом ФЕУ к.е.н., доц. Островерховим В.М. і д.е.н., доц. Борисовою Т.М., а також відповіли на запитання про навчання у рамках системи подвійних дипломів студентів четвертого курсу ТНЕУ, котрі опановують спеціальність «Маркетинг».

21

Зокрема, в ході спілкування Моніка Яворська зазначила, що їхній навчальний заклад є найбільшим вузом серед недержавних університетів Польщі. Практично спрямований і максимально адаптований до вимог польського ринку праці, а студентам-маркетологам пропонується насичене практикумом двосеместрове навчання у рамках системи подвійних дипломів.

19

20

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *