Що робити, коли через необережність покупець розбив або пошкодив товар у магазині?

Що робити, коли через необережність покупець розбив або пошкодив товар у магазині?

Якщо ви розбили випадково товар, не поспішайте за нього платити,  адже законодавство на боці споживачів.

Згідно зі ст.323 Цивільного кодексу України, ризик випадкового знищення та випадкового псування майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Покупець – не власник, поки не заплатить за товар.

Частиною 2 ст.17 Закону «Про захист споживачів» передбачено: продавець зобов’язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати, а також, відповідно до цієї норми, забороняється примушувати споживача купувати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту, інформують у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Тернопільській області.

Тому, якщо працівники закладу наполягають на вашій вині, то її потрібно спершу довести. У суді. Самостійно стягувати такі виплати працівники магазину не мають права. Можуть лише зафіксувати факт пошкодження свого майна.

Отже, слід пам’ятати: відшкодування коштів за пошкоджений/знищений товар здійснюється виключно в судовому порядку. В суді магазин повинен буде довести, що ви зробили це навмисно.

У випадку, коли після всіх аргументів покупця продовжують примушувати платити за розбитий/пошкоджений товар, необхідно викликати поліцію.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *