Тернопільщина у квітні візьметься за створення власного бренду

Тернопільщина у квітні візьметься за створення власного бренду

В Україні набирає обертів національна програма «Бізнес.Місто.Бренд», але проектів зі створення бренду області ще не було. Тернопільщина, очевидно, стане першою. Міжнародний журнал «Community» виступив з такою ініціативою, і за підтримки Тернопільської облдержадміністрації, 17 лютого відбулася дискусійна панель. Вона є підготовчим етапом, повідомили у прес-службі ТОДА.

Раніше на Тернопільщині вже робили певні кроки до пошуку інвестиційно привабливих особливостей краю. Додаткові ж консультації експертів стануть у великій нагоді, зазначила Галина Воляник, директор департаменту економічного розвитку і торгівлі ОДА.

У рамках дискусійної панелі було презентовано кейс про успішний досвід стратегічних сесій із пошуку сенсу, які вже відбулися у Білій Церкві, Хмельницькому, Шостці та Черкасах.

Учасники мали можливість обговорити найбільш оптимальні шляхи взаємодії бізнесу та влади області. І, звичайно, йшлося про підготовку до проведення наступного етапу – стратегічної сесії «Бізнес.Область.Бренд».

Адміністрація Тернопільської області вважає, що створення бренду території – це європейський підхід, який допоможе нашому краю закріпити свої лідерські позиції. При цьому, важливо відійти від рудиментної практики «нав’язування зверху». Потрібно, аби до стратегії брендування області долучилося максимально широке коло різних цільових груп. А з допомогою експертів-практиків вдасться виробити якісний інноваційний продукт. Адже Тернопільщина на це заслуговує.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *